ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ
6/ΘΕΣΙΟ ΔΗΜ. ΣΧ. ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΗΜΑΘΙΑΣ ΠΑΤΡΙΔΑ ΗΜΑΘΙΑΣ 10/03/2015
Τ.Κ. 591 00 , ΠΑΤΡΙΔΑ ? ΔΗΜΟΣ ΒΕΡΟΙΑΣ
Ο Δ/ντής, οι δάσκαλοι και οι μαθητές του Δημοτικού Σχολείου Πατρίδας Ημαθίας, αισθανόμαστε την ανάγκη να ευχαριστήσουμε και δημόσια τη διοίκηση και το προσωπικό της εταιρίας παρασκευής καλλυντικών βιολογικής επεξεργασίας «PROPHARM», για την άψογη φιλοξενία και ξενάγηση στις σύγχρονες εγκαταστάσεις της επιχείρησής τους.
Η επίσκεψη πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο εκπαιδευτικών προγραμμάτων που υλοποιούνται στο σχολείο μας με κύριο θέμα την «Ελιά».
Οι μικροί μαθητές με την άψογη παρουσίαση της κυρίας Χρύσας Παλαιοχωρινού, χημικού της εταιρείας, κατανόησαν όλη τη διαδικασία παραγωγής των καλλυντικών από τη συλλογή και επεξεργασία των πρώτων υλών μέχρι την τυποποίηση και συσκευασία τους. Ενθουσιάστηκαν από την οργάνωση, τα υπερσύγχρονα μηχανήματα, την πληθώρα των παραγόμενων προϊόντων, την εμπειρία και εξειδίκευση του προσωπικού αλλά και την καθαριότητα του χώρου.
Στην επιστροφή έσπευσαν να δηλώσουν την επιθυμία τους να μεταβιβάσουν τις εντυπώσεις τους από την άψογη φιλοξενία, καθώς και τα όσα είδαν και άκουσαν και σε άλλα σχολεία της Ημαθίας, ώστε να επισκεφθούν την επιχείρηση.
Για εμάς τους εκπαιδευτικούς, η παραμονή και δραστηριοποίηση δίπλα στους ανθρώπους του επιχείρησης, αποτέλεσε μέγιστη απόδειξη της διάθεσής τους για κοινωνική προσφορά και απόδειξη πως στην προσπάθεια για την διαπαιδαγώγηση των παιδιών μας και την αναβάθμιση της παιδείας γενικότερα δεν είμαστε μόνοι μας.
Τέλος, τους ευχαριστούμε για τις υπέροχες στιγμές που ζήσαμε κοντά τους, τις πολύτιμες πληροφορίες τους, καθώς και για τα γλυκίσματα και τα δώρα που μας πρόσφεραν.
Για το Δημοτικό Σχολείο Πατρίδας
Ο Διευθυντής
Σουλίδης Λάζαρος
ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Ένταξη ευάλωτων κοινωνικών ομάδων (ΕΚΟ) στα Δημοτικά Σχολεία Άξονες Προτεραιότητας 1, 2 & 3 Επιχειρησιακό Πρόγραμμα ¨Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση»
ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Ένταξη ευάλωτων κοινωνικών ομάδων (ΕΚΟ) στα Δημοτικά Σχολεία Άξονες Προτεραιότητας 1, 2 & 3 Επιχειρησιακό Πρόγραμμα ¨Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση»
|
Οι Πράξεις εντάσσονται στην εκπαιδευτική μεταρρύθμιση του «Νέου Σχολείου», ενός εγχειρήματος που, ανταποκρινόμενο στις νέες εκπαιδευτικές ανάγκες και προκλήσεις του 21ου αιώνα, θέτει το μαθητή στο επίκεντρο των αλλαγών με σκοπό τη συνολική βελτίωση του επιπέδου σπουδών των μαθητών, καθώς και της ποιότητας της παρεχόμενης εκπαίδευσης.
Κεντρικός πυλώνας των παρεμβάσεων είναι η ομαλή και αποτελεσματική ένταξη όλων των μαθητών στο εκπαιδευτικό σύστημα, ανεξαρτήτως κοινωνικής ομάδας και κοινωνικής ιδιαιτερότητας (ιδίως των μαθητών από ευάλωτες κοινωνικές ομάδες ? ΕΚΟ), με τη χρήση ειδικής διδακτικής υποστήριξης. Για την ενίσχυση των ανωτέρω παρεμβάσεων οι Πράξεις περιλαμβάνουν συνολικά τις ακόλουθες δράσεις: ΔΡΑΣΗ 1: Εμπλουτισμός του εκπαιδευτικού δυναμικού όσων δημοτικών σχολείων εμφανίζουν ανάγκη για υποστήριξη της ένταξης ΕΚΟ Η δράση αφορά στον εμπλουτισμό του εκπαιδευτικού δυναμικού όσων δημοτικών σχολείων εμφανίζουν ανάγκη για υποστήριξη της ένταξης αλλοδαπών και μεταναστών μαθητών καθώς και μαθητών από άλλες ευάλωτες κοινωνικές ομάδες (όπως ρομά) με εκπαιδευτικούς που δύνανται να υποστηρίξουν την υποδοχή και ένταξη των μικρών μαθητών στο ελληνικό σχολείο (οριζόντια παρέμβαση σε όλα τα δημοτικά σχολεία που εμφανίζουν σχετικούς πληθυσμούς μαθητών). Στόχος είναι η ένταξη να γίνει περισσότερο αποτελεσματική, συμμετοχική και ενεργητική, ώστε η προσαρμογή των μαθητών αυτών (αλλοδαπών και μεταναστών μαθητών καθώς και μαθητών από άλλες ευάλωτες κοινωνικές ομάδες, όπως ρομά) στο εκπαιδευτικό σύστημα να γίνει ομαλά και ισόρροπα, αποφεύγοντας την απομόνωση και την περιθωριοποίηση. ΔΡΑΣΗ 2: «Ενέργειες ενημέρωσης, προβολής και δημοσιότητας» Η δράση αυτή περιλαμβάνει το σύνολο των ενεργειών δημοσιότητας και προβολής που είναι απαραίτητες τόσο για την προβολή του αντικειμένου του έργου αλλά και για την προβολή της Πράξης, ως συγχρηματοδοτούμενης από την Ευρωπαϊκή Ένωση ? Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο. ΔΡΑΣΗ 3: Αξιολόγηση της Πράξης Στο πλαίσιο της Δράσης αυτής θα πραγματοποιηθεί αξιολόγηση, με έρευνα πεδίου, όλων των συντελεστών της Πράξης καθώς και του τρόπου υλοποίησής της, ως προς τα ποιοτικά και ποσοτικά χαρακτηριστικά της.
|